Jsme komunikační agentura pro všechny, kteří věří, že jejich značka může měnit společnost k lepšímu. Smysluplnost nám zkrátka dává smysl. Je tím hlavním důvodem, proč jsme se rozhodli jít vlastní cestou a pomáhat značkám najít tu svoji. A stát se opravdu jedinečným „one of a kind“ brandem.

Na jedinečnost jsou potřeba dva

Jsme komunikační agentura pro všechny, kteří věří, že jejich značka může měnit společnost k lepšímu. Smysluplnost nám zkrátka dává smysl. Je tím hlavním důvodem, proč jsme se rozhodli jít vlastní cestou a pomáhat značkám najít tu svoji. A stát se opravdu jedinečným “one of a kind” brandem.

Na jedinečnost jsou potřeba dva

Tereza Svěráková

Za léta působení v oboru posbírala Tereza mnoho cen na prestižních světových festivalech kreativity, včetně 16 lvů z Cannes. V roce 2017 ji renomovaný americký časopis Adweek zařadil mezi top 10 globálních kreativních leaderů, kteří dlouhodobě posouvají hranice oboru. Inspiraci pro své projekty čerpá ale Tereza ve světě, který je tomu komerčnímu mnohdy vzdálený. Vede kreativní semináře pro vysokoškolské studenty, je autorkou dokumentárního cyklu Ženy Charty 77, dlouhodobě spolupracuje s organizací Paměť národa. Právě její dlouhodobý zájem o dění ve společnosti se stal i v reklamě jejím rukopisem. V OAKu se podílí na vytváření kreativních strategií, které dávají značkám dlouhodobou vizi a přidanou hodnotu.

 

Tomáš Dvořák

Více než 20 let působil Tomáš v pozici Client Service Director, později CEO ve společnosti Y&R Praha a zanechal tak nesmazatelnou stopu na kvalitě její práce. Od několikanásobné výhry titulu Agentura roku po nespočet cen EFFIE, které on a jeho tým získali pro prestižní klienty. Kteří to byli? Například Česká spořitelna, Vodafone, O2, Stock Plzeň-Božkov, Innogy nebo Česká pojišťovna. Tomáš má v OAKu na starosti klientský servis a koordinaci týmů a projektů od zadání až po úspěšné odevzdání.

 

Přístup

Smysluplnost

Propojujeme značky s tématy, které jim pomáhají
v budování dlouhodobé hodnoty.

Věříme, že je to správná cesta, jak vytvořit mezi značkou a spotřebitelem pevné a trvalé pouto.

Dialog

Snažíme se, aby značky mluvily s lidmi, nikoli k nim.

Nezaplňujeme mediální prostor dalším reklamním smogem, vytváříme příležitosti pro inspirativní dialog mezi značkou a spotřebitelem.

Odvaha

Dáváme si záležet, aby bylo o naší práci proč mluvit.

Aby lidi měli chuť o ní přemýšlet. Nebojíme se polarizovat ani podněcovat změnu.

Klienti

Česká spořitelna
Bageterie
Puma
Tierra Verde
ICZ
Pribináček
Paměť národa
Betring
Dušák
T-mobile
VMLY&R
Ogilvy
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Práce Terezy a Tomáše

Mamma HELP
Mamma BEER

Jak s minimálním rozpočtem zvýšit povědomí o organizaci,
jejíž činnost může být bez nadsázky životně důležitá?

Česká spořitelna
Jste #silnější, než si myslíte

Sociologické průzkumy ukazují, že ani 30 let po pádu komunismu
si Češi jako národ příliš nevěří...

Reportér
Changing perspectives

Role svobodné a nezávislé žurnalistiky je v demokracii klíčová.
Pro investigativní magazín Reportér jsme proto vytvořili sérii vizuálů dramatizujících témata, kterým se jeho redakce věnovala ze všech perspektiv...

Forbes
The world needs more billionaires

Časopis Forbes každoročně zveřejňuje žebříčky nejbohatších lidí světa
a stále víc se snaží vyzdvihovat ty, kteří se části svého bohatství
dokázali vzdát pro zlepšení života na této zemi...

Bageterie Boulevard
& Paměť národa

Ukrojme si pro Ukrajinu

Nápady, které mají potenciál pomáhat, si nenecháváme pro sebe. Proto jsme už v březnu 2022 propojili našeho klienta Bageterii Boulevard s Pamětí národa a proaktivně přišli s ukrajinským menu...

Česká spořitelna & Paměť národa
Dnes jsme #silnější, dnes pomáháme

Pod vedením Terezy a Tomáše vznikla ve spolupráci agentur OAK a VMLY&R kampaň, kterou Česká spořitelna jako první z velkých značek zareagovala na ruskou agresi vůči Ukrajině...

Bageterie Boulevard
Hladový umělec

Koronavirová opatření pocítil v roce 2021 každý z nás, ale některá povolání nesla jejich dopady obzvlášť tvrdě. To se vzhledem k zavřeným divadlům a koncertním sálům týkalo například umělců...

BetRing
Vsaď na vítězství

Když v roce 2021 vstupoval na Slovensko nový hráč v oblasti kurzovních sázek, bylo v sázce opravdu hodně. Tamní trh totiž patří v daném segmentu k nejkonkurenčnějším v Evropě...

Centrum pomoci Paměti národa
Jak žijí naši hrdinové, je i na nás

Životní podmínky českých válečných veteránů a politických vězňů jsou v České republice bohužel často nedůstojné...

Česká spořitelna
Vždy má smysl věřit

V době, kdy lidé už začali být z koronavirových opatření unavení, jsme se rozhodli vnést do veřejného prostoru trochu naděje a optimismu...

Člověk v tísni
Zadlužené děti

Zjištění, že se problém exekucí v roce 2019 týkal i 4000 českých dětí, nás doslova zvedlo ze židle a nasměrovalo s provokativním nápadem k organizaci Člověk v tísni...

Česká spořitelna
Společně jsme #silnější

V kampani ke 197 letům existence České spořitelny jsme ukázali, jak dlouhou a úspěšnou cestu má za sebou česká společnost od „vynálezu“ první vkladní knížky, která dala v 19. století lidem možnost začít žít podle sebe...

Savencia
Pribináček

Značkám někdy nejvíc pomůže, když se na ně podíváme novýma očima. Pribináček se dlouhodobě profiloval jako dětská značka, ale z výzkumů překvapivě vyplynulo, že víc než polovinu spotřebitelů tvoří dospělí...

Publicity

Článek

Silné. Mrazivé. Záslužné...

Článek

Katovnu vyhrává OAK...

Článek

OAK vyhrála Pribináček,...

Článek

„Jak žijí naši hrdinové,...

Článek

Tereza Svěráková pro Str...

Článek

„Vždy má smysl věřit.“...

Kontakt

One of a Kind
hello@oakprague.cz
+420 724 013 584
Image